دانلود بازی Divinity Original Sin Enhanced Edition اسلایدر حرفه ایی



درحال بارگذاری ....
به آدرنگ خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : دانلود بازی Divinity Original Sin Enhanced Edition

دانلود بازی Divinity Original Sin Enhanced Edition

تاریخ ارسال پست:
پنج شنبه 21 آبان 1394
نویسنده:
admin
تعداد بازدید:
160

دانلود بازی Divinity Original Sin Enhanced Edition

بازی کامپیوتر Divinity Original Sin Enhanced Edition یکی از بازی های سبک استراتژیک , نقش آفرینی و ماجرایی است که توسط Larian Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Larian Studios و Focus Home Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . پس از آنکه نسخه اصلی در سال 2014 توانست نظر بسساری از منتقدان و گیمرها را به خود جلب کند , کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا نسخه ای کامل و بهبود یافته را برای عاشقان این بازی روانه بازار کند . بازی نقش آفرینی که توانسته است امکان سفارشی سازی و شوخ طبعی را همراه با سیستم مبارزه ای پویا با یکدیگر درهم آمیزد . چه چیزی باعث شده است تا نسخه Enhanced Edition نسبت به نسخه اصلی برتری یابد ؟ انتشار برای کنسول های Playstation 4 و Xbox One , پشتیبانی کامل از کنترلر , امکان نمایش 360 درجه مناظر فوقالعاده و ارزیابی میدان جنگ از هر زاویه , صداگذاری مجدد بازی و شخصیت ها , اضافه شدن ماموریت های جدید و اضافی و یک پایان نو , مبارزات پیشرفته , مهارت های جدید برای تمام کلاس ها , مشکل تر شدن نبردها و اضافه شدن تاکتیک های جدید تنها بخشی از ویژگی های اضافه شده به نسخه جدید است .

خلاصه داستان : نبردی سخت پیش روست . شما به عنوان یک شکارچی و جنگجو باید سایر احزاب را با یکدیگر متحد کرده و با همفکری برای آینده خود و سرزمین هایتان تصمیم گیری کنید . دشمنان شما کسانی هستند که قصد دارند جهان را با استفاده از جادوهای foulest به تسخیر خود درآورند . ماموریتی برای بررسی صحنه جرمی به شما محول می شود اما پس از رسیدن به محل مورد نظر متوجه می شوید این یک دام بوده و شما به طور ناخواسته وارد توطئه ای مرگبار شده اید . سناریوهای مختلفی برای بازی تعریف شده است که تماما به تصمیمات شما در طول بازی  ابسته بوده و بر اسا عملکرد شما بازی را پیش می برند . در ابتدا شخصیت اصلی بازی چندان قدرتمند نیست اما هرچه پیش می رود و شما بر بازی مسلط می شوید بازی این اجازه را به شما می دهد تا با استفاده از امتیازات به دست آمده برای خود سلاح , تجهیزات و جادوهای جدیدی فراهم کنید . استفاده از سحر و جادو برای از بین بردن دشمنان بخش مهمی از بازی را شامل می شود . ایجاد و توسعه قهرمانان خود را با آزادی کامل انجام دهید . علاوه بر آنکه می توانید کاراکترهای از پیش آماده را انتخاب کنید , شما می توانید شخصیت را در مسیری که مد نطرتان است قرار دهید و صفاتش را از جمله مهارت ها و امکانات جدید را ازبین برده و یا بر آنها بیفزایید . هرچه level کاراکتر مورد نظرتان را افزایش می دهید , آزادی عمل شما بالاتر خواهد رفت . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما به زودی می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Divinity Original Sin Enhanced Edition :

نام بازی : Divinity Original Sin Enhanced Edition

نام بازی (فارسی) : ماورا نخستین گناه ویرایش کامل

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Larian Studios

منتشر کننده : Larian Studios و Focus Home Interactive

سبک بازی : استراتژیک , نقش آفرینی و ماجرایی

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

 

دانلود بازی Divinity Original Sin Enhanced Edition برای کامپیوتر نسخه RELOADED

پارت 01 - حجم 1 گیگابایت

پارت 02 - حجم 1 گیگابایت

پارت 03 - حجم 1 گیگابایت

پارت 04 - حجم 1 گیگابایت

پارت 05 - حجم 1 گیگابایت

پارت 06 - حجم 1 گیگابایت

پارت 07 - حجم 1 گیگابایت

پارت 08 - حجم 1 گیگابایت

پارت 09 - حجم 1 گیگابایت

پارت 10 - حجم 548 مگابایت

===========================

دانلود آپدیت ورژن v2.0.99.10 نسخه RELOADED

دانلود آپدیت ورژن v2.0.99.676 نسخه RELOADED


مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: